Arbete är en aktivitet som är till för tråkmånsar.

Nämen hallå änna!


Första inlägget för i år 2012.
Det är redan Februari med, jösses.
kallt och jävligt är det ute minst 8 minus - kära vååår kom nu!

ne annars då? sitter och letar efter bra träningsmusik till gymmet.
Ska ju typ bli fit nu eller vad det heter och inte sitta hemma och baka kladdkaka
( gjorde det sist i måndags)
ja ja la i en banan med så det blev ju liksom nyttigare då ;)

Igår bakade jag bröd för första gången sen skolan 8 i hemkunskapen om jag inte minns fel.
Blev bra faktiskt, gjorde min mors recept - jätte gott =)

nej nu ska jag lägga in lite låtar och dricka massa vatten innan det blir gymdags!


Kommentarer
Postat av: Linnea

tack så mycke!

2012-02-02 @ 16:22:01
URL: http://linnizz.blogg.se/
Postat av: Lalleh

sv, håller med dig till hundra asså haha! Söt katt btw ^^

2012-02-03 @ 15:07:36
URL: http://pepparkorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0