Nu är den min!

Tjoho alltså!

Jag hittade en klänning som jag bara var tvungen att ha för ca 2 veckor sedan på Nelly.com.
Jag hittade klänningen vid 15- tiden på dagen och när jag sedan inte kunnat få ur den ur huvudet så bestämde jag mig för att gå in och klicka hem den MEN...
Då var den redan slut!

usch usch vad ledsen jag var, men antar att jag inte var ensam om att tycka om denna klänning.

Så förra veckan gick jag in och kikade igen om jag kunde hitta någon liknande...
Guess what!!
den fanns och med ett klick "nu eller aldrig" var den min.

Jag var inne och kikade nyss för jag tänkte lägga upp en bild på den men då var den slut igen.
Jag har inte provat den än även om jag fick hem den i förrgår...

Jag har jobbat mina sista nätter nu och har inte känt mig fräsch nog att testa =)
men så fort jag gör lägger ja in en bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0