Planteraren!

 

När det var så fint väder ute för en vecka eller kanske var det två veckor sen..
jaja då köpte jag lite fröer och planterade lite för första gången i mitt liv!

Jag köpte två bruna trätunnor och planterade lite smultron och någon blomma ( som jag inte minns namnet på)
Nu börjar det komma upp lite, hihi roligt tycker jag.
( den andra tunnan ser likadan ut)

På min födelsedag så kom tommys mamma suss hit
..
jag ryckte tag i henne och sa kom kom det har börjat växa!
det första hon gör är att sätta sig på huk och drog upp vad jag trodde var en finblomma men nej, det var det värsta ogräs man kunde få, haha åh


så alla som har sånt här dra upp skiten ;)




sen har jag även ett litet inneväxthus
tjoho vad jag är bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0