Pack Up

Hej hej hallå!
Nu är jag färdig för en ny dag!
Har haft ute alla mina 3 innekatter på altanen var av en alltid bara drar rätt fram ( disel)
En vågar inte gå ut i gräset utan stannar på altanen helatiden ( lillan)
En går ner ett steg från altanen och sitter på samma ställe och äter gräs ( turbo)

Nu ska jag ladda min mp3 med go musik
Det behövs, man tröttnar så fort på all musik jag har där.
Nu behövs det nytt inför resan till Göteborg.
Mitt tåg går 15:34

Sen är det Bio som gäller
pirates of the caribbean 4 med mamma, roligt!

Kommer bli lite dåligare uppydaterat på fredag när ja åker hem igen






Ni har väll inte glömt att ja har en tävling
var med och delta HÄR

Kommentarer
Postat av: Tessan

Svar: Tack! Jag gjorde min header på picnik.com :)

2011-05-26 @ 14:09:25
URL: http://dancedmyshoesoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0