Onsdag 25 Maj

Helllo!
Jag sitter bara här och väntar på dunder och spöregn och åska.

Kan det inte bara komma så det kan bli fint väder den sista veckan innan jobb?
går man ut så blåser man bort!

Men jag ska allt hålla i hatten och gå till ica och köpa mjölk till kaffet!

Imorgon ska jag till mammi i göteborg och vi ska se 3D bio det ska bli super mysigt.

Sitter med min kalender och kollar igenom vilka dagar jag jobbar i sommar.

Missar Tyvärr HELA fallens helgen, då jobber jag natt för fulla muggar 19:00 - 07:00 hela helgen, tråkigt.
är ledig midsommar då man tjänar mest pengar :P haha
nej ja ska inte klaga nu. skulle ju ju ju ju jaaa köpa mjölk var det ja!


En pic på mig och Disel igår

Kommentarer
Postat av: fashionfairy

A jag måste ha några flaskor hihi söt bild :)

2011-05-25 @ 17:07:40
URL: http://fashionfairy.se
Postat av: Frida

Fin blogg ^^

Hoppas du haft en bra dag ~

2011-05-25 @ 17:10:57
URL: http://fridisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0