Förtids Pensionär kanske hade vart nått?

Hallå!

Idag har man gjort massa nyttigt!

Grejat i trädgården ( ja, har en liten sådan nu)
Där jag har sått lite olika fröer minns inte riktigt allt jag sått men minns iaf smultronen :)
klippt ner häcken till grannen har jag oxå gjort i blåsten ( sttoooorrrm! )

Senare så åkte vi till tippen
slängde lite skit som vi hade drällandes här hemma.
Kan inte fatta att vi har något mer att slänga efter flytten i dec, vi slängde säkert 20 -25 sopsäckar med skit .
Jag minns ingenting av det vi slände, alltså inte något att ha.

Har självklart pysslat med min nya kamera med.
testat lite olika inställningar, synd att det är så tråkigt väder ute annars hade jag gått ut och testat.
inte lika roligt i spöregn.

Nej nu kryper man ner i goa sängen :)
god natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0