Min sista lediga dag

Hej hej hallå!
Att vända på dygnet har gått prima!
men jösses vilken ångest man har när man sover bort så fint väder!

Det är så mycket man vill göra på sin sista lediga dag och när man sover länge blir det ont om tid.
Skall strax in till varberg och skriva ut mig från arbetsförnedringen.
tommy skall till lernia och fixa nått sen skall vi åka och handla mat.

Ikväll vill jag verkligen skämma bort mig själv.

Ta bort sminket tidigt och glida runt i mjukiskläder, dricka lite kaffe/te.
Lägga en ansiktsmask.
Måla om naglarna.
ja lite smått och gott helt enkelt :)

Nej nu ska jag fixa mina papper och saker för snart kommer tommy hit och hämtar upp mig!

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0