Jag Shoppade Loss Inne På Gina Igår

Var inne en snabbis istan igår.
Tommy skulle till arbetsförnedringen och jag till gina.

Hittade inte allt på deras hemsida med här är lite.


En vanlig enkel tröja
99:-


Ett par Jeansshorts
249:


Dessa shortsen
EJ RÖDA utan ett par svarta och ett par vita
199:-
( skall in till stan imorgon och byta dem förresten, byta ner en stolek)


♥Tack mamma!

( Använde presentkortet som jag fick utav henne i födelsedagspresent)

Sen köpte jag lite andra grejer men det fanns ingen bild på hemsidan.
lite småkrafs :)

Sen ringde jag tommy, då visade det sig att han inte hade möte
( dem hade glömt att ringa och säga att dem byt tid åt honom)
I alla fall när jag ringde så var han i gallerian och köpte Iphone sa han :)
Haha, det gick fort..
så nu har vi båda varsinn!
Jag är supernöjd och är grymt uppdaterad om ALLT haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0