Hej och hå

Här har det inte blivit mycket bloggande på sista tiden..
Det är för att jag har jobbat natt torsdag 19:00 - 07:00 och gick av mitt sista pass i Måndags 07:00
sen har jag strävat efter att vända tillbaka dygnet.
vilket har gått bra tycker jag.
Dock har det inte vart så fint väder, typiskt nu när man är ledig 4 dagar innan ja börjar jobba
( börjar alltså på fredag och går dagtid 07:00 - 19:00)
sen håller det på så jobba 4 ledig 4 och vända dygn, haha suck.

regn och åska har jag haft på min ledighet, förrutom idag och jag har njutit fullt ut hela dagen!

Vad mer...Jo jag har ju gått och blivit med Iphone som ni ser i inlägget nedanför.
Skiiit mycket att lära sig med det skall nog ge sig tillslut, jag har ju alltid vart emot iphone men den verkar helt ok .

Juste när jag gick av mitt sista nattpass nu i måndags så ville ja inte lägga mig och sova direekt utan vända på dygnet direekt. Så jag började fixa lite här hemma startade en maskin tvätt, la in den i tortummlaren.
Efter en stund så hörde ja att något slog i tortummlaren, VA FAN där låg min mobil!
luckan + batteri låg löst och aaa usch..
Mitt råd till er Tvätta inte när ni jobbat natt ;)





Ber även om ursäkt för att jag inte skrev ut vem som vunnit min tävling om armbandet förrens igår.
Det har helt enkelt inte funnits någon ork innan dess.
Vinnaren är ialla fall utsedd kika in HÄR och se om det blev du
.
Häng inte läpp om det inte blev du som vann, det startar snart en ny tävling igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0