Någon som är intresserad?

Jo det är så att jag har dratt på mig ett abonnemang på förkyldning som jag nu testat på i 2 månader och jag måste säga att jag inte riktigt är nöjd. Om det nu är så att någon är intresserad så kan ni väll höra av er så fixar jag det!

Huvudet är inte med alls idag och jag har mest kollat på tv och tagit det lugnt förrutom att jag tvättade lite innan.
Fan va gött det är med egen tvättmaskin, slippa gå ner i en äcklig mörk säkert möglig källare och KANSKE tvätta om det finns tid .

har nyss knaprat i mig två alvedon peppar peppar att skallebanken går över!
får ont i huvuder så fort jag rör på det usch!

Nej det blir nog till att hoppa in i en varm dusch och sen sätta på lite kaffe.


Gammal bild på Mina kissar Turbo och Disel
kolla va små dem var här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0