köttbullar med fräääs

Hej!

Jag har nyss blivit färdig!
Jag har nämligen gjort köttbullar för 2a gången i mitt liv.
Dessa blev bättre än de förra för dem såg ut som små panffar, hehe.
Fick även gjort en go sås efter oxå mumma :)

Igår var vi ute i skogen jag och tommy med hans pappa och kerstin.
Vi åkte traktor dit!
4 personer + en hund i en traktor och detta var även första gången jag åkte i en sån.
lite skumpigt blev det ibland annars helt okej och råkul :)

( lägger in bilder senare som jag tog då)

Nu ska jag dra en vals med dammsugaren och tända lite värmeljus.
Tommy kommer hem snart och då ska vi äta mina nygjorda köttbullar
( hoppas han tycker dem är goda)

Här är en bild på mig och Tommy innan vi åkte igår.


K.Ä.R.L.E.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0