Känner mig som grannen i Beck

Hej hej hallå dagboken!

Jösses amalia, jag känner mig verkligen som grannen i beck ( han med stödkragen)
jag kan inte kolla för långt åt vänster eller höger eller för högt upp eller för lågt utan att huvudet värker sönder.
är inne på sista versen av min förkyldning nu, har aldrig varit med om maken till förkyldning som hållt i sig så länge och bara börjat om helatiden.
En sak som jag tänkt på...hade man huvudvärk på stenåldern?
nu kan man ju enkelt ta en alvedon eller något liknande för att bli av med den.
tror vi har för mkt mediciner nu för tiden.
vissa tar ju tom medicin för bivärkningar av annan medicin ( helt sjukt).


Men det som är bra är att läkaren sa att när man får "sånna" förkyldningar så brukar det dröja innan man blir sjuk igen. Nått positivt med allt detta iaf :)

Idag ska jag vara duktig har 3 personliga brev att skriva tills fredag.
Ska hoppa in i duschen göra mig lite kaffe och hoppa i myskläderna koppla av och bara skriva.

Det är verkligen svårt detdär med personliga brev.
Fastnar redan vid första raden.
jag ska även på speedintervjuv på fredag. har 5 min på mig att säga varför just jag skall få jobbet.
jag är redan nervös.

Nej nu skall jag hoppa in i duschen så jag kan börja känner att jag omedvetet skjuter upp det hela tiden.
Typiskt mig.


Kommentarer
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Sweet katt :)

2011-01-12 @ 13:43:02
URL: http://ellminas.blogg.se/
Postat av: MEREI

- gud vad söt katt!

2011-01-12 @ 14:33:41
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Miss0 - mitt liv i Oslo

sv; ja visst blev den snygg? Är avis på min kompis faktiskt :P Jag vill nog tatuera mig men vet bara inte vad än :P hehe. Vill ju ha nå genomtänkt!



Allt bra med dig annars då?

2011-01-12 @ 14:45:11
URL: http://www.miss0.blogg.no
Postat av: Martina

Ja, visst vill man bara kunna dra på sig en vårjacka och ett par solglasögon? Nu är jag så trött på mörkret..! Ha en härlig kväll! :-)

2011-01-12 @ 20:17:47
URL: http://martinalindens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0