IKEA

Jag och Tommy var ju på IKEA dagen innan Nyårsafton.
Tommy jobbade ju halv dag
( blev jätteförvånad när han kom hem vid 1tiden )
Stod vid brevlådan när han kom visslandes..
jag skuttade upp och ned för jag hade fått min julklapp som tommy beställt åt mig :)

Så underbart fint, Jag älskar det!

Sen bar det mot IKEA

Vi fick mest pengar och sånt i julklapp så vi kunde köpa lite nya grejer till våran nya lägenhet + att vi fick ett presentkort i inflyttningspresent :)

Det var inte alls mycket folk men det är så mycket att ta in så mycket fina grejer så man blir helt yr i huvudet.
vi fick med oss litegranna hem iaf :)

det jobbigaste är ju att hämta allt i "tasjälvlagret"
Då önskar man ju att man vore Harry potter och bara kunde vifta med trollspöt så allt packade sig själv i bilen.



Lägger ut en bild när allt är färdigt
( asså allt e uppsatt men grejerna i )
är lite till som ska fixas :)
tack vare tommy :)


På vägen hem köpte vi varsinn brownie
( 7eleven har dem bästa!)
har ni inte smakat GÖR DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0