Gillar tanter småkakor?

Hej hej!
Idag har jag vart på eduktus och snackat om utnbilldning.
Humöret var ej på top när jag tog bussen in till stan
( kanske var det för att det var glashaltute och att jag hade 3 minuter på mig till bussen innan den skulle svisha förbi)
Hm nja...ellinor alltid ute i sista minuten.
Nej såg inte fram emot att snacka utbilldning och var inte jätte road av att visa mina skamliga betyg från gymnasiet.
Men det var helt okej.. funderar på att läsa något innom data kanske?
får dra en så kallad funderare på det.
tänkte iaf boka en tid på Campus och se vad dem har och erbjuda mig.

Kors i hela taket efter eduktus kom tommy och hämtade upp mig och vi åkte och tränade för första gången i år!
Åh vad jag saknar det!
det  var ju annorlunda innan när gymmet låg tvärs över gatan och vi gick dit varannan dag men nu så är det lite krångligare att ta sig dit.. buss och sånt tjaffs men jag ska försöka bättra mig på det , för jag ÄLSKAR verkligen kännslan av trötthet som man får när man tränat
and it´s gooooood for you ;)

Känner att det strålar gött i ryggen nu och det kommer nog kännas ännu mer imorgon.


En bild på mig från förra midsommar!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas att din dag har varit underbar! :-)

2011-01-31 @ 23:09:08
URL: http://martinalindens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0