En Fransk Delikatess

Tjabba!

Idag har jag och sandra vart på Freeport och kungsmässan i Kungsbacka.

Jag fastnade för några kakor jag sett i en blogg för ett tag sen


Dem är jäkligt små och väldigt dyra.
Den gröna var den enda som var god :)
men dyrt är oftas inte godare :P

Blev två linnen inne på bikbok och kladdkakeformar i 3 olika stolekar som man spänner fast botten i .
Det behöver ju inte tvunget vara kladdkaka man kan ju självklart ha den till annat med :P

angående min matlagning så blev det lasange igår och den blev super duper god :)

Vet ni vad? det snöar här. inte ofta jag säger detta för jag gillar ju egentligen snö men jag önskar att allt bara smälte bort nu...inte mer snö ,tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0