Dina Ord Är Som En Lykta För Mina Fötter

Friday im in love

I don't care if Monday's blue
Tuesday's gray and Wednesday too
Thursday I don't care about you
It's Friday, I'm in love


Idag har jag inte vart på interjuv ( blev lite krångel)
skit oxå jag som förberett mig genom att skriva ett superbra personligt brev, Stressat halft ihjäl mig när jag vaknade 07:45 och bussen gick 08:10.
allt detta för ingenting.
suck

Blev en lång shopping tur i stan med Sandra istället och som även fick mig på bra humör igen.

Vet ni vad? min nya dator har kommit!
den kom igår!
och detta är FÖRSTA inlägget på den.
hihi.

Tommy och jag är slappa vi käkade pizza till middag idag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0