Är en grodas arsle vattentätt?

hallå!

Igår åkte jag och Tommy spontant till Gekås.
Frågan är väll om det är så smart med lönehelg och allt?
Det gick super bra och smärtfritt vi fick en skitbra parkering direekt när vi kom och vi var inne på gekås exakt 1,30 Min och tommy klarade sig utan kruppattacker ( han gillar inte allt folk i affären haha)
kan även själv tycka att det är riktigt jobbigt på Gekås ibland.
Man vill liksom bara släppa allt man har och springa ut därifrån.

Jag köpte väggOrd.
Köpte två tavellister på IKEA innan nyår och har inte haft nått att sätta på dem.
Köpte orden:

Fånga Dagen
( på en av tavellisterna ska den vara)
Sov Gott
( ovanför sängen på den andra tavellisten)
Lycka
( sitter precis när man kommer innanför dörren över vår nya klocka)
Love
( har ej bestämt kanske över spegeln)

Vi hade en bra klocka innan men den bestämde sig Lillan ( katten) för att attakera och pang boom så var den trasig.

så här ser det ut.


Nu vet jag inte vad som hände med ljuset på bilden.
vi köpte även spotlights igår och satte upp.. kanske är därför ljuset blev lite knas.

Köpte faktiskt för engångsskull inget onödigt på gekås.
en visp man kan vispa i teflonpannan
en köttfärslimpeform
( ska testa göra det för första gången på tisdag)
en Bh


Idag satte vi äntligen upp min spegel älskar verkligen denhär spegeln.den är gammalmålad i mitt
tror mamma gjort det men är inte hundra.
Här över den hade jag ju tänk att ha LOVE ( ordet) men har ej bestämt mig än.)





Nej nu har jag inte tid att sitta här och skriva massa skit.. tommy grejar som fan med att täcka in alla våra internerkablar med lister och SOLSIDAN börjar ju om herregud 5 minuter!

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0