Guldklimp i magen

Hej!

Har inte hunnit skriva någonting idag, utan har umgåts med mamma som sov över från igår till idag.
vi hade det jätte mysigt igår och åt pizza och göttade oss framför en film.

Vaknade runt 10 tiden idag och käkade frulle sen bar det av mot tyglagret i Kållered och IKEA.
Vi var ute efter bra och slittåligt tyg som vi kan klä om våran soffa i.

det blev ett jättefint grått tyg tillslut efter mycket velande och åkande.
Tur att man har en bra mamma som kan sy!
så nu har hon ett stort projekt på gång att klä om en 3a och en 2a soffa.

visar före och efter bild när det är klar.. ooo jag är så spänd, tror det blir supersnyggt!

Vi halvsprang igenom IKEA oxå.. hittade inte så mycket och har inte pengar att slösa.

fick två lådor av mamma som jag kan förvara saker i.
tycker dem är så snygga och 29:- kr för 2 var ju inte så farligt




Skruv mutter = BÖÖS
Ikea och deras beskrivningar alltså.. det var tillochmed svårt att sätta ihop lådorna med deras beskrivning.
haha, men det gick.


Mamma plockar av tyget på soffan :)
tror sofforna kommer bli skitsnygga när allt blir klart



Jag och mamma innan vi åkte till tyglagret :)

Har vart helt underbart väder ute idag!
solen har vart framme heladan!


Kommentarer
Postat av: Becca

Kikar in på bloggen :) Tack för kommentaren, jag tycker låten är ganska bra faktiskt :)

2011-02-13 @ 08:34:51
URL: http://beccatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0