"Om jag kunde så skulle jag bada i botox"

Hej hej!
Här sitter jag uppe mitt i natten och kollar på massa tv3play och tv5play avsnitt.
just nu är det de nya new york fruarna där en av dem kläcker ur sig att
"om jag kunde så skulle jag bada i botox"
bredvid mig ligger en röd pollypåse ( ajabaja ellan det är tisdag!)

Det har blivit lite avbrott av träningen nu men torsdag blir det hårt igen no candy och gym varannan dag.

Idag har jag super duperstädat hemma ( är långt ifrån färdig)
Har ränsat ut bland massa skit smink/ smycken som jag bara måste spara fast jag bara har ena örhänget kvar.
Det blev iaf en hel icapåse med prylar som slängdes och jag fick bita mig i läppen blunda och slänga
( det är skit jobbigt att jag har så svårt för att slänga saker)

Dammsugit hela lägenheten har jag gjort iaf och små plockat och tvättat 2 fulla tvättkorgar med tvätt .

Imorgon blir det.

* mickron
* kylen
* kryddhyllan

Trååkigt att göra men Underbart när det är färdigt.



Har ju även vart i Trollhättan (Mamma flyttar till Göteborg på Lördag)
så det blev typ som ett farväl ( igen)

Mamma frisör klippte av minst 10 cm av mitt hår och gjorde lite askblonda slingor i
men slingorna syns inte så mycket ( tror det blir fler)
Jag blev nöjd :)

Förrutom fräscht hår så blev det bla sexparty med massa nytt folk och krogen, riktigt najs
på Söndagmorgonen blev det en låång mysig mamma frukost och syrran var med oxå.

Nu ska jag vika de sista av tvätten och sen tror jag det blir sängen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0