"Jakten På Lycka"

Tjabba hallå!

Ojojoj vad jag och sandra frossade i oss kräftor igår!
Innan så gick vi till ICA och köpte lite sallad och aioli .
Jag tog kort med mobilen men vet inte vart USB-n till blåtandsgrejen är så det får kvitta :)
vi hyrde även en film  Familjen Jones
lite kontig film om du frågar mig men den var ok ändå.
Jag är nöjd iaf som sandra brukar säga :)

Idag har jag och Tommy vart på Jysk och köpt varsin asgo dunkudde
Vi har ju bara skitkuddar och en som är bättre än de 4 andra vi har.
Ibland är det så att man kunnat lägga sig 1 h tidigare för att få just den kudden.
Men nu har vi varsin underbar och gissa om vi kommer sova gott i natt :)

Efter det åkte vi till frillesås och tog en kopp kaffe och kollade hur köksbygget såg ut .
Ricard följde med oss hem och tommy testade att göra lökringar

Vi var på Gekås i förrgårr och köpte fritös :)
ett fotbad blev det till mig med ( love)

och lite småskit :)

Skall kolla på film snart eller rättare sagt 21:00
Jakten på lycka
en verklighetsbaserad film.
ha näsdukar redo :)



Nu blir det Ensam mamma söker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0