tvättdag idag

Hej hej hallå!

Ja som rubriken säger så har jag tvättat massa idag och städat undan litegranna innan man börjar jobba igen.
( onsdag morgon)

Har även vart på stan och kikat efter vantar och mössa för satan så kallt det börjar bli nu och man behöver verkligen det när man jobbar natt.
Men men jag tror att jag vart inne i varje affär som säljer mössor men jag ser fan inte klok ut i mössa!
får sånt köttbullehuvud typ eller ja något i den stilen
så det blev varken mössa eller vantar till mig.

Jag hittade däremot en fin Marvinmössa till Tommy på JC och ett par vantar :)

Har nyss vikt den sista tvätten och sen väntar gymmet
( åt som en gris innan så ja orkar knappt rulla från sida till sida.)

Haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0