snorkel

Halloj..

här har man inte hunnit skriva mycket nu när man jobbar.
går på natt igen på tisdag kväll.
en sak som jag tänker på nu helatiden är att nu när jag går på natt så kommer jag att få sitta och vänta på jobbet 1 h och 30 min innan jag får börja jobba mitt 12 h pass, bussarna går så himla dåligt och den enda bussen jag kan ta går halv 5 och då är jag där halv 6 ( det suger elefantrumpa!)

Bussen som går efter det går halv 7 och då är jag på jobbet 10 över 7 ( alltså 10 min efter jag börjat)

skit skit skit..

jaja men det är inget man kan göra åt alla som går i skiftet har fulla bilar
Detta om något får mig ju att känna mig pepp inför att ta mitt körkort!!
som jag ska börja på på RIKTIGT och ge gärnet på nu när denhär revitionen är över.

Nej nu ska ja ta tag i städningen och kolla om man kan tvätta lite om det inte är upptaget.

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0