neutral magkännsla

Hej.

idag har vart en okej dag.. vaknade hyfsat i tid. har vart och kollat på en lägenhet/bostadsrätt/ halvhus.
kan inte förklara det bättre än att det var underbart fint. det enda som jag tycker är tråkigt är att det inte är i stan. utan ca 1,5 km utanför..

Det svåraste i detta är att jag måste kämpa emot mig själv, eftersom jag bott i stan ett bra tag nu och är helt enkelt van att ha nära till allt.
det är hälften hälften just nu.
VEt att jag skulle trivas det och det är möjligt för oss att flytta innan jul tillochmed.
budar vi så går det fort...

jösses vad magen är bergochdahlbana just nu.. måste lugna ner mig nu..

Gossip girl blir bra ( det börja nyss på 5an)

HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0