Guess what? I'm not a robot

Hallå.

idag är jag dum och besviken på mig själv!
missade tiden på arbetsförmedlingen och dagen började med ångest och dåligt samvete.
som tur var så löste det sig så jag fick samma tid fast på måndag 22.
det är så deprimerande att gå på arbetsförmedlingen! ingen positiv anda direekt...
dem kommer med sina småhot att säga söker du inte detta (tex)
Tandhygienist jobbet så blir du avskriven..
Ja visst jag söker jobbet utan slut betyg och allt det får jag säkert ( yeah right)
och man blir ju glad av att söka jobb som man inte får.

ååå nu börjar jag igen jag som skulle bli en positiv brutta! fasen.

En sak är bra iaf , jag lever! jag är frisk!

och vi kanske har hittat vårat framtida hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0