Det är inte lätt när det är svårt

Hej hej hallå dagboken ( fan va länge sen man såg bert)
*älskade ängel du du dururur  du e min man du du dururu du är stor och stark och snygg nananana..*
( nått sånt)

Tro det eller ej men det snöade här igår!
det låg snö på taken en stund
jag som älskar snö.
men nu är den tyvärr borta men jag hoppas på mer nu innan jul helst

Vad har hänt mer jo jag har jobbat mina sista 4 nätter på ringhals torsdag till måndag morgon .
har lämnat in passerkortet och allt
( men dem kan fof ringa in en om jobb tors till söndag denhär veckan med)

Annars då mycket tankar som yrar runt i huvudet just nu och har ont i magen
känns ungefär som om jag svalt en julstjärna i plåt.

sitter just nu och skriver in massa CV till bemaningsföretag och har sökt 4 nya jobb.
är trött på att jobba revitioner på ringhals vill ha ett mer säkert jobb som inte bara varar i 1 mån och sen mellanrum på 2 veckor osv.

Jag har verkligen bestämt mig denhär gången nu JÄKLAR ska ja ha ett sen vad det är det skiter jag fullständigt i bara man får en trygg inkomst.

det är allt för nu..
HAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0