20 dagar kvar

God Morgon!

Brrrrr.. kallt hääär och man blir inte varm utav att kolla ut genom fönstret heller, där snön väller ner.
2- står termometern på.

Ju mer jag försöker ränsa ut från lägenheten ju mer stökigt blir det.
för mina kissar går loss på både påsar och lådor!

Igår var jag nere i vårat ytte pytte förråd och pustade och fräste..
bara massa skit överallt och det som man vill slänga vet man inte vart man ska lägga det så det ser förjäkligt ut!

Idag ska jag gå och köpa en hålslagare med så vi kan sätta in alla våra papper i pärmen :P
( bra ellan köp mer saker! för du har ju nästan inga!!)
men vi måste ha en haha...

sen så har tydligen arbetsförmedlingen bestämt att jag ska gå på Eduktus - har inget val.
Dit ska jag idag vid 3 och kika vad det är för nått.
Om jag ska vara ärlig hade jag hellre ätit en kruka full med jord och låtsas att det var gott!
ingen hit det där.
40 h i veckan ska man tydligen vara där och göra "aktiviteter" som arbetsförmedlingen kallar det.
TRAMS! kallar jag det eftersom jag vet att det inte ger mig nått.
( gick på ungefär samma skit förra vintern)

Det är en bit att gå med för det ligger på andra sidan av stan så får gå en timma innan så jag hinner.

Sitter just nu och kikar på Vakna med the voice och dricker kaffe och äter clementin!

skall strax hoppa in i duschen och värma mig.
Haj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0