Katten Har Nio Liv

God Morgon Världen!

Solen är gött lurig här i Varberg idag.

I går var jag swainduktig!
Jag rensade ut mitt bombnedslag till garderob.
 Det blev ungefär 7 påsar med kläder som antingen är försmå eller No No att ta på sig.
Jag förstår inte varför jag har så svårt för att slänga saker det går inte.. men nu la jag undan dessa kläder och då gick det mycket bättre att få bort dem.

Varför ska man ha en överfull garderob där man inte hittar nått alls?

Det känns underbart nu när jag öppnar den, jag vet precis vad allt ligger och jag kan ta vad som helst ur den och vet att det passar.

Jag vet hur många gånger jag stått och skrikit och sagt att jag inte hittat ett visst klädesplagg.

inte längre ;)

Tommys garderob ser likadan ut ungefär så om det inte blir för fint väder idag så ska jag kämpa igenom mig den med.

Nu blir det kaffe kaff kaff kaff :D

Dagens Funderare: Varför säger man att katten har nio liv?
varför inte jämna ut det med 10?
vet ju att katter alltid landar på fötterna, är det därför?
men jag menar skjuter du en katt, inte fasen måste man göra det nio gånger för att den ska dö.
äh, så var det med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0