Söndag

Hallå där kött och blåbär ( som sean banan skulle sagt)

Det är jätte fint väder ute idag! solen skiner!
Men lilla ja kan ju inte gå ut och njuta av det, nej nej!
är fortfarande jätte förkyld snorar som tusan och nu har halsen börjat med .. har fått riktig rethosta som jag inte tycker om alls!

Jaja.. man kunde haft det värre! kräksjukan eller nått annat äckligt! då är jag hellre förkyld!

Så ja vad händer idag då..

* fixa lite hemma ( det jag orkar)
* Plugga till körkortet
* kolla vad det finns för jobb ute
* massa tv tittande!

Ja, suck... jag vill ut i solen och skrika mitt "vårskrik" inte sitta här och snyta sönder min näsa...

Later!

Ej egen bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0