Snörvel!

Hallå hallå...

Jösses vad jag har sovit dåligt inatt! har vaknat tittsom tätt och inte fått någon luft...
Nedrans förkyldning...!

Jag var på apoteket förrut och inhandlade massa bra saker! ligger inte alls långt härifrån men det kändes som om jag hade gått 1000 mil... var helt slut...

Jag kom in och plockade på mig
* 2 paket näsdukar
* 1 paket Alvedon
* 1 nässpray otrivil comp
* 1 packet Sinova

Kommer fram till kassan lägger fram allt och blir frågad om jag vill gå med och samla poäng i deras apoteksklubb som man sen får värdechekar av att handla för..

Med mitt berg av prylar svarar jag såklart ja direekt och böjer mig fram för att fylla i namn och grejer.. då får jag världens nysattack och snorar nästan ner hela kassan... illröd i ansiktet får jag bara fram - Oj, ursäkta e lite förkyld, hehe...

vänder mig om och snyter mig och fyller i resten och sen skyndar jag mig iväg därifrån...

PINSAMT!

Med detta skall jag nog överleva..

Nu har min käre sambo fixat mat med mycket vitlök i så jag blir frisk..

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0