Booooriiing!

Hallå hallå..

Nu har jag och Tommy just kollat på Ballar av stål, tyckte det var ett bra program innan men detta avsnittet sög elefantrumpa.

Idag har det inte hänt så mycket...Jag och tommy har bakat matmuffins men han glömde av tiden så dem blev hårda :/ ( nåväl lite gick väll att äta)

Tommy till mig:
- Älskling dem blev inte lika goda som dina.
Han e allt söt min tommyboy ;)


Sitter nu och ska kolla på Wallander hann inte se hela eftersom de började samma tid som ballar av stål.

Stackars tommy imorgon skall han gå till ABF ( där jag hållt på och gå till sen september förra året) Inte roligt att vara arbetslös, men det finns ju inga jobb!

Det är inte lätt när det är svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0