Som en mosad banan

Haluu...
Ja, här sitter jag då igen och skall vara vaken en bra stund till.
Det gick inte såå bra att vända på dygnet igår gick och la mig vid halv 4..
vaknade 2 idag så nja så bra gick det inte..

Men antaligen får det bli till att vila "småsova" lite innan jag drar iväg till jobbet.
Det var ett år sedan jag jobbade natt senast och det känns ganska ovant när man vet att man ska ta bussen hem
Innan så har man ju alltid haft tur att samåka med någon så man slapp vänta på bussar och så.

Tommy är allt go och hjälper till och kör men några bussresor blir det ( på morgonen)
 slutar 07:00  07:45 går bussen hem hemma ca 08:45 in i duschen och sen i säng..
wiihoo :D

har ingen ångest alls inför jobbet imorgon och det känns jätte bra dags att tjäna massa cash! :D

Nu när man ska sova på dagen så ser man inte mycket solljus och då känner man sig som en Mosad Banan.
Har känt mig sådan idag.. vaknar man sent så vaknar man inte riktigt till på hela dagen utan man går runt och smågäspar helatiden :P

Jaja nog tjatat här nu ska jag kolla på 2 ½ Men


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0