New Yorker

Hallojsan!

Hörde att Lunarstorm ska stängas ner,haha.
Inte för att man är inne där längre men hade det aldrig funnits så hade jag och Tommy aldrig träffats.
Lite sorligt:P

Igår var det en mysig dag!
jag Anna och Ivana satt och fikade på Stålverket och åt Panini.
( det enda man åt när man gick i skolan)
vet inte hur många sånna jag ätit där haha

Sen gick vi runt en sväng på Oden och kikade och sen fick vi ett ryck och åkte till Överby med.
Var helt slut när jag kom hem till mamma.

Mamma var i Danmark igår med Jobbet och visade stolt upp ett välfyllt barskåp när jag kom hem :)

Håller just nu på att packa ner det sista för jag och Ivana skall till New Yorker som ligger vid Frölunda Torg.
Så jag tänkte att jag tar med mig alla saker och åker hem till Varberg efter det.

Tåget vi ska med går 14:25 från trollis så nu får jag skynda mig!

Dagens Fundering : Varför beställer man en dubbel cheeseburgare stor pommesfrites och en cola light?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0