NattUggla

Hejsan!

Här sitter man då och försöker vara vaken.
Börjar jobba natt på Onsdag och tänkte göra det smidigt för mig och vända på dygnet redan nu.
Det går seegt, är redan svintrött men men ska vara uppe så länge jag orkar.

Idag har jag och sandra återigen vart på getterön men idag blåste det som tusan så det var inte alls mysigt.
solen tittade fram lite då och då men mest satt man där och frös.
Men jag vill passa på att vara ute i solen så mycket jag kan nu innan det blir jobb .
Och det innebär att jag går och lägger mig när solen går upp..
så jag hoppas att det regnar från och med onsdag kväll tills söndag morgon :D

Nej nu får jag rycka upp mig liiite till ska jag väll klara att vara uppe??

HAj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0