NattSvart

Hej!

Det gick bra att gå upp i morse!
vaknade direekt när klockan ringde första gången.

Nu när jag vart arbetslös så har jag kunnat sova till 4 olika alarm!
jag förstår inte hur men jag sov verkligen djupt.

Så är det inte när man VET att man ska upp till jobbet.
man sover inte inte alls lika hårt då.

Har sprungit runt på ringhals och hämtat ut mitt paserkort
( tog 3 h bara det)
Ja, det är sant 3 jäkla timmar!
det är alltid så att när en revition ska starta så kommer alla på samma gång och ska hämta ut sina grejer och självklart så ska nummerlappsautomaten krasha.
HURRA.

Sen lite info om ringhals
( vad behöver man veta mer än att man tjänar goa cash?)
Sen fick vi arbetskläder och det var ju inte så lätt när allt låg huller om buller på golvet
Grattis ringhals ni har verkligen lyckats med eran planering

verkar vara ett ganska bra skiftlag vi har med helena i spetsen :)

Efter allt var klart så var man ganska trött så gick och väntade på bussen, vad tror ni händer?
jo den åker förbi när jag sitter där...
(yey går en om en timma)
då vart man lagom tjurig..

sen blir det till att läsa lite och dricka te för att somna och börja mitt första 12 h pass imorgon 07:00

Behöver bara vänta 45 min efter ja slutat imon för att det gick ingen matschande buss.

 
Jaja så är det med det och nu ska jag klippa av mina låånga naglar och måla dem NattSvarta!

HAJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0