Jösses Amalia!

ToOoDelOo :)

Jösses vad dagen idag har gått fort!
Men det blir väll så dagen innan allt jobb och sånt börjar.

Jag hade ju tänkt att ha mysdag idag med bad och ansiktsmask och måla om naglarna från Ljusblått till Svart
Har alltid svartmålade naglar när jag jobbar på ringhals.

Men det får jag ta imorgon när jag kommer hem ifrån informationsdagen

Ikväll blir det till att lägga sig tidigt så man orkar upp imorgon.
Var och köpte busskort tidigare idag - SaTaNa vad dyrt det är att åka buss nuförtiden!
380 kr! för 24 dagar - 2 resor per dag?
Jag laddade iaf på ett värdekort eftersom jag inte vet hur mycket bussåkande det blir.
( En bra grej med värdekortet var att du kan ta pengarna därifrån och köpa tågbiljett på Öresundstågen)
Tummen upp för det!

Sitter nu och smågluttar på Ullaredshowen - Jösses finns det nått värre?
Morgan citat - "Vi som kanske inte lyckas så bra här på Jorden kanske får det bättre i himlen?"
Pinsamt program tycker jag.

Varberg är sena med studenten tycker jag Igår och Idag tar dem studenten så det är proppfullt på stan och alla skriker
( SHALALALALALAA)

Goa tider.

Men nu blir det kvällsro te i min goa stora temugg och en macka på det :)

Hörs Imorgon.

Dagens Fundering: Hur kom "gå ej på gräset"-skylten till gräsmattan?


En tröttis lille får avsluta detta inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0