"akta er för brännmaneterna nu, det gör svin ont"

Aj som fan!

Jaa, så lät det igår när jag sandra och fanny var nere vid appelviken och badade och solade.
Jag tjatade nonstop när vi gick i om brännmaneter och dem andra brydde sig inte
( de hade fullt upp att undvika alla alger , hehe )

SJÄLVKLART är det JUST JAG som känner en brännande/ svidande smärta efter ett tag.
så typiskt!

Jaja det kunde vart nått annat mycket värre.

Nu har det gått exakt 2 veckor sedan jag skrev här sist.
har verkligen inte orkat när jag jobbat.
Det blev ju förlängt 2 ggr och det sista jobbade vi 7 dagar 12 h och det var ganska seeegt.
En sak är säker jag vill ALDRIG bara vara tjejer i ett skift igen! everrrrr.
de tre sista dagarna var vi 4 tjejer och det är inte förrens nu jag fattar varför dem har blandade skift.
suck.

NU ska ja dricka lite mer kaffe och det ser ut som solen tittar fram?
är det sant?
det skulle ju regna 2 dar nu
( så jag kunde få tvättat lite, hehe)

later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0