Tro det eller ej

Hallå kött och blåbär!

Sov till 10 idag!
sen var det bara att käka och fixa iordning sig inför körlektionen.

Kommer dit lite innan ( ganska rätt så jäkla nervös)
och det sa jag direekt och fick till svar att det brukar vara så när man inte kör nått på mer än ett halvår!
shit har det gått så länge utan att man kört..

Men lektionen gick jätte bra! och har bokat in MÅNGA lektioner nu tättinpå så att jag kommer någon vart.. synd bara att jag inte har någon att köra privat med.

har lektion imorgon 09:50

fredag 11:45

måndag 13:15

fredag 11:00

Det är skönt att nu ibörjan på året så finns det MASSA tider och i somras hade man tur om man fick en tid varannan vecka!

så detta känns bra bra super najs så det är bara att hålla tummarna..

ikväll är det dags för den sista teorilektionen halv 5 :P sen är det bara att invänta riskettan!

Nej nu är jag hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0