Physalis

Hallå hallå!

Idag är det 8:de dagen jag jobbar på raken och skall jobba tills söndag, alltså 11 dagar på raken...
Jag vill jobba mer mer mer , det går bra nu kompis det går bra nu :)

hihi..

Sitter och kollar på reprisen av Bigest Loser på kanal 5.
Håller samtidigt på att tvätta och klockan halv 2 skall jag tillbaka till jobbet!

Solen skiner utan för med det är satan i gatan så halt ute!

Sitter även och mumsar på Physalis och ett gals brämhults juice :)

Livet leker!

 

Såhär ser dem ut för er som undrar vad det var för något.

Supergoda är dem och nyttiga :)

( Ursäkta bildkvaliten men min kamera sladd är borta och jag tar bilderna med mobilen)



Jag igår innan första jobbpasset.


Kommentarer
Postat av: ANNA

sånna är sååååååå goda! :D

2010-01-28 @ 19:03:36
URL: http://mannaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0