Hejochhåvijobbarpå

Hallå hallå

nu har jag äntligen fått upp tommys bror till skolan.. tommy är hos sin pappa och jobbar lite.. och jag har vart vaken sen 09:00.

Idag hade jag tänkt att fixa lite här hemma.. ( behövs när bröderna bus hållt igång hela helgen)

Träning 40 min alaa tidningscdn

Dammsugning

Tvättning

Plockning

Det är det som står först på listan och sen skall jag iväg ut på stan för att inskaffa lite grejer från apoteket bla avmaskning till katterna som behövs göra 2 ggr per år ( även om dem är innekatter)Ute katter bör man göra 4 ggr per år.

Anledningen varför man ska göra det på innekatter är ju för att man drar in massa skit i lägenheten under skorna när man köpt saker och katter= dammsugare..:P

jaja, så är det med det..

Nu är det kaffedrickning på hög nivå! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0