3 Januari

Hej hej!

blev inte familygay filmen igår ( suck) det var starwars tema på den och var rent ut sagt skit tråkig, enligt mig då.

Så... det blev en annan film som heter -Santas Slay-

Den handlade om tomten att han åkte runt och dödade både "snälla" och "dumma" på julafton..
psyko film men lite små rolig ändå :)
Men jag skulle nog inte rekomendera den. (haha)

Idag skiner solen i Varberg iaf men man ser att det är riktigt kallt ute me all frost och shit :P

Så vad händer idag?

* Göra en smoothie ( när jag druckit upp mitt kaffe)

* Tvätta?
 ( om det inte är upptaget)

* Fixa i Köket och vardagsrummet

* Ta ett varmt bad + lermask
 ( som jag köpte på kicks på rean)



Sen får vi se vad klockan blir.. laga mat och sånt skall man ju göra med :)


Vet ni vad jag köpt mer?
jag var i gallerian med Sandra i Onsdags och gick förbi Expresso house för att köpa en Latte.
( älskar deras latte!)

Där hade dem iaf sånna där småflaskor som man kan smaksätta sitt kaffe med.

jag köpte en liten flaska med hasselnöt.



Vi har ju en väldigt bra kaffemaskin som man kan få riktigt gott kaffe ur.

har inte testat den en men det kanske blir av idag ;)



Kommentarer
Postat av: Gisela

hehe alta så inte kissen dricker upp flaskan;D

2010-01-03 @ 12:54:55
URL: http://swegizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0