Solen är i Varberg idag!

HAlluu...

Ja, solen är här :P jag tänker bort snön och inbillar mig att det är vår.. men det kände jag förrut att det INTE var när jag skulle ner till tvättstugan ( som SÅKLART någon ANNAN precis hade tagit)...

Sov ut idag, riktigt skönt.. tommy gick och handlade mjölk och lite grejer förrut och då köpte han GLURRBULLAR mumms :)


Ska börja städa lite smått här hemma nu och gå ner titt som tätt till tvättstugan ( måste tvätta)

PICS


När jag skulle åka till Trollhättan i Måndags.

 
Det Snöade i Trollhättan hela Tisdagen.
( från mammas fönster)



Mera snö..


Kära Mammi som väntade med mig på tåget till göteborg :)
( vi trodde det skulle vara försenat pga all snö)


Nej! städning var det ja... hmm


Kommentarer
Postat av: Isabelle

fin bild den första :)

2010-02-12 @ 16:28:04
URL: http://isabellebermsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0