Packa dig själv väskjävel!

Åh nu har jag gjort sådär igen.. väntat till dagen innan med att packa... det är ju då det blir stressigt och man glömmer massa saker.. helst ska man ju gå lite då och under veckan och lägga i saker eftersom man vill ha med..

Men men i mina nya skor klarar jag allt :D haha är så nöjd!

hela dagen idag går åt till att packa / packa ur ( när det gäller mig som säkert kommer vilja ha med hela lägenheten) haha sen skall vi växla in lite pengar så vi har lite i fickan ( sen tar man ut resten där nere)

åka och handla mat och gotte till våran "kattvakt" richard ( tommys bror) som skall bo i våran lägenhet när vi är borta...

Så detta blir min dag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0