2 Jobbpass kvar idag

Hej hej...

Idag är jag trött har inte kunnat sova så bra i natt!
lite över 12 i natt fick jag meddelande ifrån Natalie som hade fått en dotter 23:07!
jag blev helt till mig och kunde inte somna :P

Meddelandet från natalie 00:43:
Det blev en Isabelle 23:07 den 5 feb. Vägde 3,5 kg och var 50cm lång!
Ellan det blev en flicka! 

Haha, det var så roligt för jag har redan från första början sagt att det skulle bli det och inte ändrat mig så blev det en liten tös :)

Det har jag levt på hela dagen att allt gick bra och att de har fått en helt frisk dotter :)

Nu har jag bara 2 jobbpass kvar idag

- 19:00

- 20:30

sen blir det myspys!

skriver nog inte mer idag.. så ha en trevlig kväll

God Natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0