07022010

Hallå hallå!

Söndag idag då, härligt!

Imorgon blir det förhoppningsvis Trollhättan för min del och att träffa   mammi ( som vart i tasmanien sen december.)

Syster kommer dit med och det blir till att kika på kort och mysa järnet :)

Om det nu inte är så att jag blir erbjuden jobb imorgon med. ( Skulle inte förvånna mig alls)

Annars tuffar jag iväg imorgon förmiddag.

Sitter just nu och kollar på Scrubs på 3an nästa pass blir 13:30

ska höra om sandra vill ta ett bloss med mig vid 2 om hon har tid ( hon kan ju vara upptagen med viktigare saker tex the sims 2 geeeeeek)

Haha..

Later!





Kommentarer
Postat av: S och C

Hej! Fin blogg med massor med bilder i =)

2010-02-07 @ 12:18:38
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0