Vakna Med The Voice

God Morgon!

Idag kom jag upp i tid trots att jag fortfarande är lite krasslig!

tommy drog iväg till jobbet halv 7 så hann tillochmed att säga hej då till honom.

Sitter just nu och kollar på Vakna med the voice med min kopp kaffe i handen
( känner ingen smak men ändå hähä)

kitty hon som tatuerar i LA INK är med som gäst i VMTV idag.

Igår var jag och tommy duktiga!
i förrgår så rensade jag ju ur mina garderober och det blev hela 4 soppåsar med kläder som skulle väck plus en hel soppåse med skor och lite småplock.

Så när tommy kom hem så ringde vi runt och kollade med Second hand butiker och hörde oss för om någon skulle kunna ta emot det.

Pingstkyrkans secondhand tog emot allt med öppna armar och jag känner att man verkligen fick iväg det till ett ställe där pengarna går till bra saker.

Vet inte om jag orkar ta ett ryck idag men jag hoppas att det blir bättre så ´jag kan fixa lite här hemma idag.
kanske ska göra det ändå och inte tänka på det..
eller ska man vila ut idag med ?
så det verkligen försvinner?

jaja det får jag avgöra efter duschen sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0