Man blir ALDRIG för gammal för att ha en chokladkalender!

Hallå hallå!

Första December nu då!

dags att öppna första luckan i chokladkalendern ( man är aldrig för gammal för det)
Det är även en bra ursäkt om man gillar choklad (som jag)
att få äta en liten bit varje dag ( hihi)

 


Tommy tyckte att jag skulle ta bort nummrena 16 - 24
och använda kalendern til den 15 då vi flyttar
men jag tror att han bara var göttesugen och hade tänkt att han kunde erbjuda sig att äta upp de andra choklbitarna.
Haha
den går man inte på no no no :)


Idag efter att ha sagt till tommy igår
- shit nu blir jag förkyld på riktigt!

så ligger jag i soffan nedbäddad snorig as hell och slut i hela kroppen
Med en katt på magen och super nany på tv



Tur att jag gjorde ett rejält ryck igår och fixade hallen och mina garderober innan flytt.
det hade jag aldrig orkat idag.

Nej nu ska jag vila lite och tänka positivt
så jag blir av med denhär skitförkyldningen

- vadå? jag är inte förkyld!

positivt tänkande - positivt tänkande - positivt tänkande - positivt tänkande - positivt tänkande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0