7 December

Hallojsan!

Åh vilket slaskväder det är ute!
Vaknade i panik efter att ha somnat om efter tommy gått till jobbet.
08:00!!
herrehud jag ska ju till Eductus och sitta där som ett fån idag, nu måste jag skynda mig!
upp och hoppa !
Det första jag är är att jag bränner mig på tungan av kaffet
sen petar jag kajalpennan i ögat står och skiker litegranna
och tycker syndast i världen om mig själ.
Fan vad allt ska vara jobbigt!

jävla kaffe!
jävla kajalpenna!
Jävla förkyldning som inte vill släppa!
skit skit skit

Men det här är ju ingenting! finns andra som har det mkt värre ;)

ut i slasket!
med mina skor som verkar ta in mer vatten än en eka med hål i ute på sjön!
måste verkligen slänga dem , men det är dem enda skorna jag har som e varma ( förrutom vattnet dÅ)

men men får bli ett bad snart och värma fossingarna :)

På hemvägen hann jag med att  köpa ny näspray
lämna in mina ffffffiiiiiina stövlar på klackning
köpa cigaretter.

Nu sitter jag här. och fryser sönder om fötterna så nu får det bli lite mat och sen bad :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0