Taggar inför jobb och Ångesten är på topp!

Hallå!

Jag som ställde klockan på 07:00 idag
 ( utan att behöva det, för att vända så det inte blir jobbigt att gå upp halv 5 imorgon)
Vaknade kvart över 7 med världens MIGRÄN. usch
det var bara att kämpa sig upp ta en ezee neo och blöta en handuk i iskallt vatten för att lägga den på pannan och gå och lägga sig igen och försöka pina sig till söms igen.

Jaa, så började min dag.
Idag har jag massor att göra för imorgon börjar jag jobba!
ringde nyss chefen om kläder osv.
då han mitt i allt frågade: Har du fest?
mitt svar : nej det är bara min sambo som lyssnar på carola :P
haha

Jaja men nu får ja sätta igång

* ska ladda busskort
* hämta ut mitt passerkort på ringhals
* handla
* till slut gymmet

Sj´älvklart åker mina fin fina naglar av nu oxå när det blir jobb och den korallröda färgen blir till svaart!



alltid svart på ringhals.

Så bäst att starta vi skulle tydligen till tommys mormor med för ronnie fyller år.

får se hur mycket vi hinner

later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0