Nu är jag ensam igen...



Hallå

Nu har famor, pappa och sandra åkt hem. Vi har haft det jätte mysigt och pratat om allt!
farmor lekte med lill kissen och vi drack kaffe och åt kakor.



När farmor kom hit så fick jag en fin krukväxt :) en lila/ vinröd aktig :)
sen slängde hon fram ett paket mazariner och sa - Nu vill jag ha kaffe!



Jag som redan förberett detta klickade på kaffeapparaten och sen var det prat och kaffe för hela slanten!

Åh va roligt det var att träffa alla igen :) sandra har ju inte vart här sen Julen 08 :P haha och det var ju ett tag sen.

Men nu har dem begett sig hem igen och jag har inget annat för mig än att njuta över att jag stress städat lägenheten.. hehe underbart..skall inte iväg till jobbet förrens 19:00...

Tommy är inte hemma heller vet ej när han kommer hem...(han skulle klyva ved hos hans pappa)





Jag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0