God Morgon!

Uppe tidigt idag eftersom tommys mamma suss skulle komm hit och käka frukost efter hon lämnat richard på körskolan.
hon kom hit vid kvart i 8 ..

Tommy hade gått upp tidigare ( hade fort huvudvärk när jag vaknade) la mig med det och vaknade med det.
förstår inte varför jag får sån huvudvärk ( riktig migrän alltså)

jag dricker mycket vatten
jag äter bra mat
äter vitaminer
är ute och går
sover inte för länge


Konstigt...

Nu har tommys mamma och tommy åkt iväg för att handla mat
Richard ska sova här i några dagar för han har massa körlektioner på morgonen på raken...
så dem e och handlar litell, snällt..

så vad händer idag då... hmm
Städning står på schemat iaf
sen i eftermiddag skaall jag och richard gå till körskolan och plugga :)


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0